מטרות הבלוג של רונן לביא

שלום לכולם

מטרות הבלוגבאו לענות על צרכים של אחרים מתוך כונה טובה, ומתחושה של חוסר בתחילת דרכי, בה מידע לא ניתן לי ע"י אחרים שיודעים ולא מוכנים לתת.
בתחילת דרכי היה בי להט ורצון עז להצליח להגיע לטעמים מופלאים, ושפר את הטכניקות וצבירת מתכונים, אך לצערי, ממי שביקשתי או שלא קיבלתי תשובה, או שקיבלתי תשובות מטעות, וחסרות מידע.
זה היה מתסכל ומעצבן, הבנתי שכבני אנוש עם ירושה של תכונות אנושיות מולדות, יש לנו בין היתר תכונה של רכושנות אפילו למידע, שעוזר לאחרים ומאיתנו לא גורע כלום!!,
ולכן החלטתי בתקופה בה היה לי זמן פנוי, (היו לי מס חודשים פנויים בת"א, לפני המעבר לגולן), לכתוב ולפרסם חלק מהידע, והקלות הטכנית בהקמת וכתיבת בלוג הביאו אותי בעצם להחלטה להקים את הבלוג הזה.

*הבלוג מיועד בעקרון לאלו שבאמת רוצים בלי קיצוי דרך, ומבלי לקבל הכל לפה,
באמצעות בלוג זה אפשר להבין עקרונות, וזה הכי חשוב, אז בהצלחה.

נ.ב - מושע כאן זמן רב ורצון רב, אז אשמח אם תקליקו על הבנרים המתפרסמים בבלוג זה.
יש איזה "שני גרוש" להקלדה, והכי חשוב מיקום טוב יותר של בלוג מה שיתן לי אפשרות לפתח אותו וליצור שיתופי פעולה פוריים במיוחד.
, אז אם אפשר ..... מאמץ קטן, ותנו "הקלקה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שטרודל דוט קום - תודה על פנייתך